X
تبليغات

تصویر ثابت

تازه ترین آموزش رباتیک از صفر آنلاین
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 76
يکشنبه 26 فروردين 1403 زمان : 9:59

5 کیت ربات کدنویسی آموزشی بر آموزش رباتیک از صفر آنلاین ای کودکان و نوجوانان

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که پیشرفت تکنولوژی منجر به ایجاد حواس پرتی برای جوانان شده است. اما اکنون، روبات‌های جدیدی برای آموزش کودکان و نوجوانان در زمان بازی ساخته می‌شوند. کیت‌های رباتیک کدگذاری می‌تواند به کودکان و نوجوانان کمک کند تا مهارت‌های ادغامی پیچیده را آموزش رباتیک از صفر آنلاین توسعه دهند و علاقه آن‌ها را به رشته‌های علوم مهندسی افزایش دهند.

ربات‌های کدنویس نوعی کیت ربات STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) هستند که بچه‌ها کدنویسی را یاد می‌گیرند. ساخت ربات ها و حرکت دادن آنها با نوشتن کدها، برنامه آموزش رباتیک از صفر آنلاین نویسی را سرگرم کننده و تعاملی می کند.

آیا به یک ربات کدنویس STEM برای کودک یا نوجوان خود نیاز دارید که بهترین مهارت های STEM را آموزش دهد؟ ما قصد داریم تعدادی از بهترین ربات‌هایی را که به او در ایجا آموزش رباتیک از صفر آنلاین د مهارت‌های STEM کمک می‌کنند، پوشش دهیم:

ربات سگ پتوی بیتل - 269.00 دلار

Petoi Bittle یک خانواده سگ ربات قابل برنامه ریزی است که عملکرد شگفت انگیزی را در یک بسته کوچک ارائه می دهد. این یک سگ ربات DIY قابل تنظیم است که بچه ها می توانند آن را بسازند و برای کشف دنیای واقعی برنامه ریزی کنند. این ربات فعال کننده سروو همچنین می تواند با هوش مصنوعی برنامه ریزی شود و برای آموزش STEM، رباتیک و هوش مصنوعی عالی است. با استفاده از این ربات چند منظوره، کودک شما می تواند آموزش رباتیک از صفر آنلاین با سفارشی سازی و برنامه ریزی حیوان خانگی خود با مهارت های جدید، کدنویسی را بیاموزد.

این ربات کد نویس به طور خاص برای آموزش کدگذاری رباتیک ایجاد شده است تا خیالات تجربی کودک شما را برآورده کند. ماژول دوربین اختیاری آن دارای الگوریتم هایی برای تشخیص اشیا از طریق دید است. به لطف پاهایش به جای چرخ هایی که معمولا روی سایر اسباب بازی های سگ ربات وجود دارد، آموزش رباتیک از صفر آنلاین می تواند آزادانه تر روی زمین ناهموار حرکت کند. هر بار که حرکت می کند، مانند یک سگ خانگی واقعی هیجان را به ارمغان می آورد.

تنها تعداد کمی از ربات‌های پیشرفته از آزمایشگاه‌های برتر یا مشاغل میلیاردر چنین چابکی پویایی داشته‌اند. اما، این کیت رباتیک چابکی استثنایی دارد و برای دانش آموزان 14 سال به بالا مناسب است. سیستم بیونیک این ربات کد نویس به صورت پویا عمل می کند و هماهنگی بسیار خوبی دارد.

نکات برجسته

. سگ رباتی خود را بسازید که مانند یک سگ واقعی عمل کند

. سرگرمی برای کنترل Bittle با مهارت های از پیش بر آموزش رباتیک از صفر آنلاین نامه ریزی شده و مهارت های سفارشی خود در برنامه تلفن همراه

. زبان های برنامه نویسی: C++، Petoi Coding Blocks (Scratch-like drag & drop programming) و Python

. برنامه های درسی رباتیک در سی پلاس پلاس، آموزش رباتیک از صفر آنلاین بلوک های کدگذاری پتوی (برنامه نویسی شبیه به کشیدن و رها کردن)، و منابع یادگیری رباتیک/کدنویسی

. Bittle X از 35+ فرمان صوتی و 10 فرمان آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان صوتی قابل برنامه ریزی پشتیبانی می کند

. عالی برای

. کمپ های STEM، اردوگاه های رباتیک و مربیان سازندگان

. علاقه مندان به رباتیک DIY

. مدارس خانگی

. طرفداران بیونیک و رباتیک

. برای کودکان 10 سال به بالا

Wonder Workshop Dash - 149.95 دلار

Wonder Workshop Dash به سادگی یک اسباب بازی ربات صوتی است که یادگیری را با یک محیط سرگرم کننده و تعاملی ترکیب می کند. بزرگترین جذابیت این ربات کد نویس عملیات صوتی است. این ربات کدنویس صدای شما را درک می کند و طبق دستورالعمل شما عمل می کند.

با این ربات از مزایای دنیای دیجیتال شگفت انگیز لذت آموزش رباتیک از صفر آنلاین ببرید. بچه های شما ممکن است از آجر برای تبدیل این ربات شگفت انگیز به منجنیق، حیوان یا کامیون استفاده کنند. برای شارژ این ربات کد نویس از یک میکرو USB استفاده کنید. این شامل یک اتصال بلوتوث به عنوان یک ویژگی است. سی روز در حالت آماده به کار و 5 ساعت صرف بازی می شود. برای اجرای این کار می توان از پنج برنامه مرتبط با کنترل صوتی استفاده کرد. صدای شما نیز توسط آن شناسایی خواهد شد.

می تواند در پاسخ به دستورات شما حرکت کند، رو آموزش رباتیک از صفر آنلاین شن شود و برقصد. این ربات کدنویس ممکن است توسط کودکان شش ساله و بزرگتر استفاده شود. بنابراین کودک خود را با دنیای دیجیتال نیز آشنا کنید. بچه ها ممکن است یک ربات داش مجازی را که با ربات واقعی موجود است برنامه ریزی کنند. ربات‌های Dash به دلیل افزودن مداوم مطالب جدید به Class Connect، سال‌ها به همراهان یادگیری خود ادامه خواهند داد.

نکات برجسته

. طراحی منحصر به فرد و نزولی

. زبان برنامه نویسی - جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس

. بچه ها دوستانه

. برای کودکان شش سال به بالا

. کنترل صدا

. محیط سه بعدی دقیق

Sphero Bolt - 179.00 دلار

بچه ها ربات ها را دوست دارند. Sphero Bolt یک توپ مکانیکی و سرگرم کننده است که می توانید با استفاده از برنامه های مختلف گوشی هوشمند کنترل کنید. Sphero Bolt یک نسخه شفاف از توپ ربات (تقریبا به اندازه یک توپ تنیس) است که تعداد زیادی آشکارساز و یک ماتریس LED قابل تنظیم را جمع می کند.

این نرم افزار شما را قادر می سازد تا با استفاده از یک محیط برنامه نویسی مشابه Scratch، دستورالعمل های ساده ای برای اسلاید، چرخاندن، چرخاندن یا تغییر رنگ توپ ایجاد کنید. اگر برنامه نویس باتجربه تری هستید، می توانید به زبان کامپیوتری OVAL مبتنی بر C شیرجه بزنید، اگرچه کدنویسی مبتنی بر بلوک برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند به اندازه کافی ساده است.

شما فقط دستورات را بکشید و رها کنید (مانند رنگ، چرخش، حرکت، تغییر جهت حرکت، سرعت و غیره) از منوی برنامه، و این دستورالعمل‌ها در ترتیبی که انتخاب می‌کنید به هم می‌پیوندند Robotics training from scratch online . لغزاندن قطعات در اطراف نمایشگر می تواند به راحتی آن توالی را

موچی -

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 166
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 30466
  • بازدید کلی : 34677
  • کدهای اختصاصی